Автор досвіду: Лаптєва Валентина Вікторівна, спеціаліст І категорії, вчитель математики та фізики Мар’ївського НВК Запорізького району Запорізької області
Тема досвіду:
Використання
дидактичних ігор на уроках
математики та фізики.
Актуальність і перспективність досвіду
На сучасному
етапі розвитку нашого суспільства першочерговим завданням школи є виховання
всебічно розвиненої людини. Важливою складовою частиною цього завдання є
боротьба за високу якість знань і вмінь учнів, формування в них навичок
самостійної розумової праці, виховання творчої особистості.
Реформа
школи націлює на використання всіх можливостей, усіх ресурсів для підвищення
ефективності навчально-виховного процесу. Далеко не всі педагогічні ресурси
використовуються у сфері виховання. До таких не часто використовуваних засобів
навчання і виховання належить гра.
Інформаційно - педагогічна модель досвіду
Комментариев нет:
Отправить комментарий